Werken op ikc 't holthuus

Open sollicitatie & vacature(s)

Mocht u een open sollicitatie willen sturen aan ons IKC, mag dat natuurlijk altijd. U ontvangt altijd een bevestiging van ontvangst en in de bevestiging wordt aangegeven wat de mogelijkheden zijn op dat moment. Het kan ook zijn dat uw sollicitatie op een later moment wordt meegenomen in een wervingsprocedure. Mocht daarvan sprake zijn, dan wordt er contact met u opgenomen.

m.dekoning@skar.nl

Bent u op zoek naar een stageplek? Voor schooljaar 2023/2024 hebben we helaas geen stageplekken meer beschikbaar.

Verder is het goed om te weten dat wij als opleidingsschool zijn aangesloten bij het partnerschap ‘Veelzijdig Opleiden in diversiteit’  en dat wij een erkend leerbedrijf zijn.
Werken bij IKC 't Holthuus

Werken bij IKC 't Holthuus

m.dekoning@skar.nl

Wij zijn per 1-8-23 op zoek naar twee nieuwe begeleiders (leerkrachten)

1x 1 fte ( minimaal 0.8 ) in groep 3-4-5 of 6.
1x 0.4 fte (groep 1/2)

Wij zoeken 2 bevlogen collega’s…

• Wiens hart ligt bij het werken met WO, de 100 talen en cultuurprojecten;
  • Die het liefst in teamverband werken (SAMEN STERK)
  • Die proactief is, initiatiefrijk, creatief en out of the box kan denken;
  • Waarbij reflectie en ontwikkeling sterk ontwikkeld zijn;
  • Die open met kinderen, collega’s en ouders communiceert;
  • Die ideeën aandraagt om de kwaliteit van ons onderwijs continu te verbeteren;
  • Die zich verbonden voelt en/of openstaat voor het gedachtegoed van Human Dynamics.

Wij bieden

• Een persoonlijke en goed gestructureerde organisatie met oog voor elkaar;
  • Een IKC die staat voor kwalitatief goed onderwijs;
  • Een gedreven en enthousiast team dat nieuwe collega’s warm ontvangt;
  • Goede begeleiding door het managementteam;
  • Diverse scholingen, waaronder de basistraining Human Dynamics en Pedagische tact;
  • Een tijdelijke aanstelling vanaf 1 augustus 2023 tot en met 14 juli 2024 conform CAO-PO, met uitzicht op een vaste aanstelling

Geïnteresseerd?

Stuur je motivatie en CV voor 9-6-23 naar: Mike van de Koppel; m.vandekoppel@stichtingatos.nl of bel 026 325 29 33 voor meer informatie.

Gesprekken vinden plaats in de week van 19 juni.

Wij zijn op zoek naar een nieuwe flexibele collega pedagogisch medewerker dagopvang & BSO